luni, 14 ianuarie 2013


Despre schimbare,
Cătălin Codru

Am transformat apa în vin şi am băut apa,
Mi-am schimbat nopţile în zile... şi am visat,
Am schimbat vinul în poezie şi m-am îndrăgostit.
Am pus cuvintele între palme...
Şi ele s-au transformat în rugăciune!
Mi-am atins repede ochii... şi am văzut răsăritul,
Nu mai ştiu cum a început timpul...
Dar simt cum se apleacă stelele,
Peste timpul meu.
Am schimbat două lacrimi pe un cântec,
Corăbiile le-am schimbat pe o mare...
Şi pescăruşii s-au transformat în porumbei.
Ştii că... îţi spuneam, pescăruşii sunt rebeli,
Eu sunt asemenea lor,
Nu îmi plec aripa, tip tot timpul...
Şi nici nu zbor când bate vântul
Doar plutesc deasupra valurilor.
Dacă vrei să-ţi schimb ceva...
Dă-mi!
Dar ştii că nu mai putem schimba apoi, înapoi
Rămânem aşa tu cu zborurile mele...
Eu cu zâmbetele tale... şi norii,
Cu apa lor neschimbata în vin.
Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu